Monday, October 30, 2006

Vilken skön helg

Jag har bara tagit hand om mig själv. I fredags köpte jag en varm vinterjacka, i lördags tränade jag (för första gången på typ ett halvår), sen tog jag ett långt bad och renoverade mig från topp till tå, shoppa med I i stan, käkade ute, såg på film på kvällen, söndags sov jag ut, hälsade på mormor, promenerade i det sköna höstvädret, åt jättegod middag och mös framför TVn på kvällen. Good life helt enkelt.

Jaha, idag mår jag toppen. Trots att det är mkt att göra på jobbet känns livet helt ok. Och trots att jag ska till tandläkaren om typ en halvtimme. Det är inte så kul förstås men det ska nog gå bra.

Men snart kommer säkert deppen, nu kommer ju november rusket.

6 comments:

Anonymous said...

låter som en skön helg. det är sånt man ska göra nu när det blir höst. shoppa höstkläder och ta det lungt.

idasol said...

Minns du den här? :

Men imorgon kommer säkert krisen, den vi alla väntat länge på
Det blir stort elände som inte har nån ände, det är sant!
- Ja, för det har de sagt på TV2...

Ååh jösses hur ska detta gå?

Kom bara att tänka på denna gamla goding när jag läste din avslutning på dagens inlägg...

sarpo said...

Ida, hej, den sjunger jag typ jämt på...

det blir strax lagom dax
att sluta äta lax

idasol said...

...och kanske också kaviar och kalvkotlett
Nu får vi sälja vår nya fina segelbåt
Åh jösses det blir inte lätt!

Studiomannen said...

Deppa inte! Eller vafan, deppa om du vill, men jag vill ha lite fler livstecken, min vän. Men just nu känns inte fotboll som nummer ett på min diskussionslista om du hajar... :-D

sarpo said...

Hej peter, jag kan berätta att säsongen är räddad. Bara för att Gnaget inte vann. Gud va sjuk i huvudet man är egentligen.