Tuesday, October 23, 2007

Back to my roots

På lördag är det samefest igen. Det ska bli himla trevligt. Pratade med mamma nyss, hon sa att det inte är så många anmälda dessvärre men det ska bli trevligt att äta blodpalt och renkött. Det duger för mig. Och dricka vin förstås! =) Då kanske man kan passa på att gå ut sen på kvällen om nån skulle råka vara ute. Fast, det är kanske bra att vara uppvilad till söndag.

Jag har svalt min stolthet nu och kan erkänna att jag tycker det är helt ok om det inte blir guld. Nu (efter skitmålet) är det ju i princip ändå kört så nu har jag sakta börjat glädjas över säsongen som faktiskt varit en bra säsong för djurgårn och en kul säsong för mig. Jag har gått på många matcher, varit på flera bortamatcher och haft riktigt skoj, sådär som jag inte haft på ett par år. Efter 100%-iga säsongen 2003 blev man lite mätt, dessvärre. Så nu känner jag att jag bara vill fira en bra säsong och E U R O P A -platsen! Och om det skulle råka trilla in tio mål till DIF så gör ju det ingenting...

No comments: