Sunday, October 21, 2007

Jag blir så sorgsen

Har läst Linda Skugge idag och all hennes ångest och sorg och hat.
Och jag tänker, så där är det ju. Så där är ju jag. Inte alla saker hon skriver. Men många.
Och så tänker jag men så där är ju inte jag. Inte nu.

Och så läser jag D:s blogg från tips av M. Och jag blir så ledsen.

Och så spelas just nu "om du lämnade mig nu" av Lasse på datorn. Då kan man ju inte låta bli att känna sig helt sjukt nere.

Varför är livet så jävla svårt och sorgligt?

6 comments:

idasol said...

Det är välan höstdeppen som smugit sig på kanske...?

Hoppas du kan se det fina också, du är ju skitbra!!
Kram kram kram

Milo och Hanna said...

Jag tycker också att du är bra! Kram från Milo

Anonymous said...

jag med! puss!

Anonymous said...

Jag fick också en sjuk ångest när jag läste den där boken. och jag kände mig även konstant stressad.

Jag tänkte säga det när du lånade dem, att en bok får en att aldrig vilja skaffa barn, och en annan att det måste ske så fort som möjligt. du lär ju ana vilken som är vilken.

tack för senast förresten, det var jättetrevligt!

sarpo said...

hej, det var verkligen jättetrevligt!
Jag gillade att vi drack te och pratade om att vi drack te för i världen. Att vi lixom anammade den känslan på direkten!

Det får vi ta och göra om snarast möjligt tycker jag allt.

Anonymous said...

jag håller med!