Saturday, October 27, 2007

This is England

Jag såg den filmen idag. Jag tyckte den var bra och P tyckte den var mindre bra. Jag gillar ju verkligen kläderna, musiken och hänget. Jag gillar häng!
Jag kan sakna den tiden när man bara allmänt satt och hängde tillsammans utan att det hände så mkt mer. Jag minns när vi hängde hos Pablo och kollade på Tre Kronor, eller spelade Streetfighter, eller bara satt rakt upp och ner och snackade och rökte. Eller var på balkongen. Haha, det var tider det.
Herregud, så fort man egentligen började gå på krogen försvann ju allt det där. Dricka te i tre timmar på ett café? Nej, varför göra det när man kan dricka en, två, fem eller tjugo öl istället och snacka lika bra (om inte bättre!)... Varför hänga hemma hos någon och dricka öl istället för att göra det på krogen?
Nej, jag skulle vilja säga fram för mer häng!

För övrigt är ju han som spelar Shaun i filmen heeeeelt galet bra.

5 comments:

Anonymous said...

det är ju typ bland det trevligaste som finns: att dricka öl hemma hos någon. billigare dessutom. en god middag först och sen öl eller annat gott i goda vänners lag. det blir det när jag får dricka igen!

sarpo said...

Jag tyckte iofs att te funkade minst lika bra när vi var hemma hos Jenny!
Just bara hänget. Man behöver inte dricka alkohol för att ha en anledning att umgås lixom, det är hänget man vill åt! =)

Anonymous said...

absolut!

Anonymous said...

Hänget försvann med mer pengar & större frihet. Precis som hångel försvann när man började ha sex.

sarpo said...

haha, det stämmer! Inget mer hångel när du fått smaka the good stuff... =)