Tuesday, October 23, 2007

En helt annan sak.

Jo, jag tänkte att nu när julafton är på en måndag så kanske man ska passa på att fira tillsammans på lördagen eller söndagen! Då tänkte jag att man kanske kan klä granen tillsammans och äta nygjord skinka och dricka whiskey för de som vill och glögg och äta pepparkakor. Vore inte det jättemysigt??!! Förra året blev det ju ingen adventsfika så nu tänkte jag köra så här istället. Vi kanske kan diskutera dag som passar bäst nån gång och så skickar jag ut sms och på facebook sen, när det börjar närma sig.

3 comments:

Anonymous said...

vad det på spa:t vi pratade om det här. jag tycker i alla fall att det vore ruskigt trevligt.

idasol said...

Jag och Milo kan komma om det är på lördagen! :-) Eventuellt ska vi fira med min familj på söndagen, men de är så jäkla tröga när det gäller att fatta beslut om sånt så man vet inte hur det blir.

Anonymous said...

hurra!