Monday, October 22, 2007

Vilken tjej

Jag känner mig nöjd med mig själv. Idag har jag tränat. På gym. PÅ GYM! Helt galet. Och det gick rätt bra om jag får säga det själv... Efter jobbet åkte jag och T och tränade alltså, vi har lagt upp ett litet träningsschema och vi har ett mål som vi ska nå. Det känns verkligen skitbra! På fredag ska jag handla lite träningssaker (ex gympabrallor, jag äger inga såna). Det blir så bra det här, det tror jag verkligen.

För övrigt är jag lite trött på mitt jobb just nu. Sitter med trista saker. Eller egentligen är det faktiskt rätt roliga resor just nu men vissa kunder. Jag säger bara det.. Men det är som det är. Skulle gärna ha semester, även om jag faktiskt hade det bara för nån vecka sen. Fast det känns som hundra år sen faktiskt.

Hösten. Vad ska man säga. Det här är verkligen inte ett land att må bra i. Det är mörkt och kallt större delen av året. Hösten är mysig till en början med fantastiska färger och sån där kyla som det inte gör ngt om den biter lite i kinden. Men nu, nu börjar det sakta gå över till skithöst. Alla löv är på marken och förmultnar och det blåser och regnar. Men snart, snart, snart är det dags att åka till Fuerte! Det ä ju sjukt bra att ha ngt så kul att se fram emot, det gör det hela mkt lättare faktiskt.

2 comments:

idasol said...

Åh vad duktig du är!!
Ska vi simma nån dag, eller vattengympa kanske?

Om jag tar/får jobbet på fröskoaln i Vällingby så kommer jag få rabatt på årskort på alla stockholms simhallar. Det vore väl perfekt??

sarpo said...

Hej, det är ju toppen! jag har årskort ju så jag kan simma/gymma/gruppträna överallt. Vi har ju friskvårdsbidrag här från jobbet.
Då kan vi simma eller vattengympa på vilken av hallarna som helst. Forsgrenskas gym var vi på igår, det var ju jättebra. Vi har ju varit där och simmat förut och det funkar ju.