Tuesday, June 13, 2006

Jobbet

Ojojoj vad jag känner mig dum i hela huvudet. När hon sitter och går igenom hela amadeus en gång till med mig, trots att jag ändå har gjort det i skolan. Det är jättebra absolut men det är verkligen inte kul för självförtroendet. Jag har gjort en bokning från mail helt själv idag och några gjorde vi tillsammans, dessutom har jag fakturerat kunder och sånt. Så visst, det går bra. Jag antecknar febrilt hela tiden, allt hon säger. Hellre för mkt än för lite, hellre skriver jag samma sak tjugo gånger än missar det totalt. När det kom till prissättning blev jag helt förvirrad ett tag men nu har jag lyckats fatta det också så det är ju bra. Hon gick hem vid två så jag renskrev mina anteckningar i word och det blev så tydligt och bra och jag nickade igenstämmande på det mesta. Men eftersom hon går deltid så hinner jag inte sitta på nätet alls eftersom vi måste ta vara på alla timmar vi får. Hon är bara där i tre veckor, sen är nog tanken att jag ska sälja själv. Gulp. Satt bredvid en annan tjej på em och hon var ju helt galet snabb i amadeus, jag fattade inte ens hälften av det hon gjorde. Så snabb ska jag också bli!

Jaja, det här är ju helt ointressant.

Vilken sommarvärme! Äntligen. Men det är ju helt galet varmt på pendeltågen, man tror ju faktiskt att man ska dö av värmeslag på riktigt. Och så känns det surt att jobba till fem. Och alla pendeltåg är dessutom försenade när jag ska åka hem så jag kommer ju aldrig hem heller. Annars hade man ju kunnat cykla iväg till en sjö eller nåt och ta sig ett kvällsdopp. Jag gillar överlag kvällsdopp mer än dopp under dagen

No comments: