Tuesday, June 13, 2006

fotbolls-vm

Man måste väl kommentera den där jävla matchen också. Det var ju ett jävligt trist resultat. Och hur kan de säga att de spelade bra. Det spelar lixom ingen roll, 0-0 mot trinidad är faktiskt inte bra nog.

Ska försöka se matchen på torsdag ute ngn stans så man kan dränka sina sorger ordentligt. I lördags hade vi ju laddat upp med grill och allt möjligt, det var verkligen upplagt för fest med kaos-efterrätt i halvtid och allt möjligt. Och så blev det så där. Usch. Men å andra sidan, vad var det jag sa?

eller kanske snarare vad var det Ida sa, det låter skrämmande nära det som håller på att hända...

4 comments:

idasol said...

Ja, hej man vet väl vad man talar om... ;-) Kanske skulle bli en såndär expert i TV som Magnus Hedman och bara säga massa självklarheter och få jäkligt mycket betalt för det. Känns som ett ganska skönt glidarjobb.

Det är verkligen inte roligt detta med Sveriges katastrof-match och nu håller de ju på att skruva upp förväntningarna IGEN inför Paraguay-matchen. Hallå?? Det gör ju bara allt värre. Sverige vet inte hur de ska bete sig när de BORDE vinna!! Vi är inte Brasilien. Vi behöver en ny coach som kan leda ett vinnarlag och inte ett vanligt svenskt landslag som är nöjda om de tar en poäng och gör en bra match!

Zoran kanske...? ;-)

Anonymous said...

Hej hopp!
Viill inte ringa man måste ju upp så tidigt nu så jag misstänker att du kanske ligger och dunar! men om du e tidig på kontoreet och hinner läsa detta skall du veta att jag antagligen kommre i morgon .. men men jag försöker få tag på dig i morgon vi mobilen. Eller så kanske jag ringer till ditt kontor.
Puss och kram

Anonymous said...

Hua grymmmmmmt bra på stavning hehehehe

sarpo said...

Tess... om du ser detta, torsdag, så häng med ut ikväll! Jag går upp sex på morgonen så det går alltid att ringa mig, tyvärr. så jävla trött nu i början när man jobbar hela tiden. Jag har inget direktnr och inte ngn mail annu, får det först om typ två veckor men det löser sig nog. Kram kram