Tuesday, June 27, 2006

Ångest

Har gjort min första precis hela ensamma bokning (med viss hjälp förstås, herregud). Tog den på telefon igår, bokade in ett förslag igår, ett annat idag, mailats med kund, pratat med kund i telefon ang bekräftelse och nytt kort och nu är den utskriven och klar. Helt galet.

Ja, hörrni, det går framåt.

På fredag kommer jag få min email-adress på jobbet och from måndag kommer jag finnas tillgänglig. Som det är nu så sitter jag ju med en tjej hela förmiddagen och bokar sen på em så det finns ingen möjlighet att lägga upp typ msn, vilket jag ska göra när hon slutar på en gång så då kommer jag vara tillgänglig typ jämt. eller kanske inte om det är mkt att göra.

2 comments:

idasol said...

hej, du är ju bara tillgänglig jämt för de som sitter vid internet hela dagarna... :-) Eller kommer du ha mobilen på också?

sarpo said...

ja, men jag menar att nu är jag tillgänglig att skriva och det kan ju vem som helst läsa närsomhelst så.....

mobil kommer vara på när jag sitter själv, dvs inte för tillfället...