Thursday, June 15, 2006

Lägenhet!

Mitt liv går som på räls just nu, haha. Jag har fått lägenheten i västberga! Tjoho, jag blir så glad. Den enda smolken i min bägare är I som så fint påpekade för mig att "när du får barn så kommer de börja i solberga om du bor där". Hmmm....kanske inte precis vad jag tänkt mig... men det är minst sju år kvar tills ngt sånt blir aktuelllt, och antagligen mer eftersom det inte är några bebisar planerade.

så här ser den ut

En trea på ca 70 kvm, tre trappor (utan hiss tyvärr). Köket behövs målas om så det är det enda som är problemet. De tillåter inte att vi står båda två på kontraktet så jag kan vräka P närsomhelst, hahaha.... Inflyttning är 1 sept men vi kommer nog behålla huddinge till helgen den 10 sep så vi eventuellt kan måla och fixa upp den. Så nu får ni anteckna mina vänner, jag vill ha hjälp. OK, I, jag förstår men du kan väl vara support iaf? =)

Jag försökte lägga in en karta men länken funkade inte som jag ville så om ni vill hitta vart den ligger så får ni gå in på Eniro och söka på Tombolavägen 9 (i Västberga/stockholm)

Så nu kommer jag ha inflyttningsfest på min födelsedag eftersom den infaller på en lördag. Bra va?

Jobbet är ju en ångest i sig men det går bättre och bättre. Men amadeus är ju fan inte lätt iaf.

Nu fattas bara att Sverige vinner ikväll!

3 comments:

Anonymous said...

Hej grattis grattis!
Va roligt ses i kväll
kram

idasol said...

Gud vad kul! Grattis grattis! Jag ska nog kunna hjälpa rtill, du har väl säkert några kassar eller krukväxter eller lampor som jag kan bära? eller så kan jag stå i köket och laga en massa mat till allihopa. :-)

Ja livet går på räls, Kimpa får ju starta ikväll och allt. Fattas bara att Sverige vinner VM så är allt fullbordat. Då kan man dö lycklig.

PS. Du kan ju alltid välja en annan skola... DS.

Anonymous said...

grattis!!

jag ser fram emot att komma på flyttfesten. och sen hjälper jag gärna till, kanske har jag tränat mig stark tills dess.