Friday, June 30, 2006

helg!

Herregud vad jag verkligen behöver denna helg. Vilken vecka. Det är ju helt sjukt att jag verkligen börjat jobba på riktigt efter endast en veckas intro. Men det är ännu sjukare att de andra (mina kollegor, helt sjukt att ha kollegor på ett riktigt jobb!) har typ tusen ggr mer på gång än mig. Kommer jag nånsin orka med sådär mkt? Jag tycker det är jobbigt att ha typ tio bokningar i gång samtidigt och de har ju typ hundra. Det är ganska stor skillnad.
En annan jobbig sak denna vecka är att kunder väntar ju svar på en gång men på förmiddagarna har jag haft avsatt tid med Pia (även om det varit si och så med det på senaste tiden) och därför endast kunnat arbeta med bokningar på eftermiddagen och då ringer de och frågar "hur går det?" och så har jag knappt ens hunnit börja på det. Uschiamig!

Jahaja, det är som det är.

Men nu är det helg och jag ska dricka en after work med K och T. Kan bli trevligt. L fyller 25 år idag! Hurra, hurra, hurra!

No comments: