Thursday, April 19, 2007

Djurgårn

Haha, det var en tävling idag i City om vem som hade spelat i DIF. Om man sms:ade innan kl 12 idag hade man chans att vinna 2 biljetter till matchen på lördag. Frågan var simpel - vem har spelat i Djurgårn? 1 teddy sheringham x teddy lukic 2 teddy bear. Så jag slängde iväg ett sms och nu har jag vunnit två biljetter till matchen. Alldeles gratis var det ju förstås inte, det kostade 10 kr för sms: et...! =)

Matchen i måndags var det bästa jag sett DIF prestera på länge. Det fanns lixom lite tanke bakom spelet, och de sprang ju där bollarna kom. Det kändes som ett lag som spelade för varandra och allra helst för Mattias Jonson. Han var fan grym. Kul både före och efter match också för en gångs skull. Jag har dock inte varit så nykter på en match sen jag vet inte när.

I övrigt i mitt liv har jag helt plötsligt helt sjukt mkt att göra på jobbet - kul men också lite ångest. Jag kan ju fortfarande ingenting. Än så länge får jag iofs mest göra saker jag kan (som typ individuella biljetter och färdhandlingar) så det är inte så svårt men ändå.

2 comments:

Anonymous said...

Kul att du är tillbaks! Hoppas du röstade på 2. Teddy bear. :-)

Anonymous said...

grattis!

sånt där tror man ju verkligen inte ska hända. kanske är det därför man borde göra sånt lite oftare.