Monday, April 23, 2007

Min tid är nu

Jag tycker verkligen om våren, jag har insett det nu. Jag gillar när allt det döda får liv igen. När saker och ting känns hoppfulla och livliga och överkomliga. Jag har aldrig förstått mig på de som mår dåligt på våren, det är ju nu allt det roliga börjar! Jag ser verkligen fram emot att vara halvledig på måndag och helledig på tisdag tex. Underbart! Det är ju en hel drös med helger så här på vårkanten när man kan få vila upp sig efter den sjukt jobbiga vintern.

Har fått jordens största projekt på jobbet. Det är typ 400 personer som ska ha anslutningar och färdhandlingar och jag ska fixa alltihop. Plus att det ska vara klart till 7 maj. Katastrof. Men det blir nog bra.

Jag hade ngt skitbra att skriva, som jag tänkt på under dagen, men nu när jag sitter här har det fallit bort. Så tyvärr, ni får nöja er här.

No comments: