Monday, April 09, 2007

Jesus dog på korset för våra synders skull..

Det får man inte glömma.

Jaha, vad mycket bättre det känns idag när Gnaget torskade sin premiär också. Det gör ju inte DIFs förlust lättare men livet i sig. Fredagen (dagen då allsvenskan inleddes...) var en solig men snöig historia. Det var också en historia och bakfylla och öl. En historia om ett kallt Råsunda som inte värmdes av något vidare spel.

Men nu har jag iallafall börjat på mitt nya jobb. Jag har fått accept på min första offert, jag har gjort re-issue och jag har hjälpt till där jag kan. Ändå. Man känner sig ju inte som jordens brightaste hjärna direkt. Och man känner sig riktigt tossig i huvet. Som tur är har jag ju T där som jag kan ställa alla dumma frågor till. Det blir nog bra det här. Jag har lämnat in min semesteransökan, bara en sån sak.

1 comment:

Studiomannen said...

Börja ett nytt jobb med att lämna en semesteransökan. Låter som ett lugnt jobb... :-D