Monday, April 30, 2007

Helg

Var på Blidö Värdshus i helgen på SPA-weekend. Jag vet egentligen inte hur det gick till att jag hittade det. Men de har ett paket med 25min behandling, övernattning, 2rätters middag frukost, tillgång till vedeldad tunna och bastu och lite sånt. Jättemysigt var det, solen sken och jag satt ute och läste min bok. Jag har typ aldrig sovit så mkt som den här helgen, vi sov konstant.

Vi åt ute också i fredags, på Söderkisen, helt spontant. Det var faktiskt väldigt trevligt! Jag gillar söderkisen, det är god mat för helt ok priser. (inte om man förväntar sig mat för typ 68 kr dock) Jäkligt mysig inredning och trevlig personal. Rekommenderas verkligen.

Och så slutade helgen med en katastrof-match av DIF. Det var ju en trist avslutning på en annars mycket trevlig helg.

Man kan ju faktiskt dra iväg och sova över nån natt på ngt vandrarhem i skärgården, det behöver inte vara så avancerat. Då får man komma iväg en stund och få miljöombyte! Man tar en båt tur och retur och bor på ngt billigt vandrarhem och sover gott och solar och läser en bok och bara slappar. Helt klart kan det vara värt de pengarna, en mini-semester.

No comments: