Monday, April 23, 2007

ingenting

Jag känner mig lite stressad på jobbet, de vill ha hjälp allihop och jag måste försöka ha koll på vad jag gör och till vem jag gör det. Mycket att hålla reda på med andra ord. Men det är ju roligt att man har att göra iaf, det vore ju mkt värre att inte ha ngt alls att hålla på med.

I helgen var det match igen, jag vann ju två biljetter. Det var riktigt kul faktiskt. Jag var på Östra innan och efter match och jag gillade det! Det var ett tag sen jag kände suget efter fotbollen och människorna runt omkring men den här säsongen känns som att den kan bli jävligt kul faktiskt. Det som är synd är jag numer är ensam brutta! Det känns lite jobbigt faktiskt, saknar I vid min sida. Det blev lixom extra tydligt när jag satt där med åtta killar i 35-45 års åldern och drack öl. Men, det är ju tur att man inte har känslig hud om man säger så.

I fredags när jag åkte hem på tunnelbanan satt det ett killgäng runt 20-22 år som satt och pratade om tjejer och sillisar och tuffa killar som sätter på allt som rör sig. Jag är nog lite naiv, men är det verkligen tufft att prata om sånt i den åldern? Jag menar, ok (eller inte...) när man är 16 och oskuld men när man är 20 år?!

No comments: