Wednesday, April 12, 2006

Fotbolls-VM

Jag har ju en sån bra resa till Tyskland de datumen som englandsmatchen är men tyvärr, jag har inte några pengar. Asirriterande. Om det plötsligt dimper ner lite pengar är det det första jag ska köpa för de. Det kan jag säga på en gång.

Om jag får pengar ska jag:
1. Köpa resa till Tyskland
2. Lägga undan för resa till Fuerte
3. Köpa klänning och attiraljer till systers bröllop
4. Köpa jeans
5. Köpa tröjor inför sommaren
6. Köpa skor inför sommaren
7. Köpa en sista minuten till mig och darling
8. Lägga pengar på en god middag och bio med min darling
9. Köpa underkläder
10. Köpa den söta klänningen jag såg på Hennes.
11. Köpa massor av saker till kissen
12. Köpa nytt smink
13. KLIPPA MIG (borde egentligen hamna högre upp faktiskt...)
14. Gå på SPA
15. Gå och fixa naglar och tår och vaxa benen

Och en hel massa mer. Det är många saker på listan som inte alls är typiskt mig (typ punkt 15) men som jag lätt skulle kunna lägga pengar på OM jag nu hade pengar....vilket jag alltså inte har. Men drömma går ju... =)

No comments: