Friday, April 07, 2006

Syndiga Sarpo

Har ätit pizza till lunch, det var min "kollega" här som hade köpt en till sig men inte orkat äta upp den så jag fick resterna. Det var ju bra, och dessutom har de så goda pizzor här nästgårds. Och så har vi haft påskgodis här så jag har knaprat en massa godis.

Vad hände med min karaktär? Den försvann i samband med de där kryssningarna. De drog mig ner i fördärvet! Och i påsk så kommer det en ny kryssning med Viking Line med buffé inbokat så det lär väl bli samma sak igen. Och nu tar mitt träningskort slut också och jag har inga pengar att köpa ett nytt för så det är tyvärr slut med träningen för säsongen... =(

2 comments:

Anonymous said...

hej tjej!
Trist med tränings kortet : (
men desto bättre med landställe och prit!! Heheh jag är med garanterat löv landet.

sarpo said...

Hej, det kanske blir bara du och jag. Haha, asbra. Men våra respektive kanske vill följa med? Har inte ni bil? Annars kan man som sagt åka tåg + buss.
Och A-K kanske kan följa med om hon vill?
Vi tre och hunden typ. Asmysigt!

Prallis kan iaf inte, det skrev hon på ett sms just så henne kan vi glömma... (svikare! ;)