Wednesday, April 19, 2006

VÅREN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Äeh, man blir så sjukt glad när man ser alla krokusar och snödroppar och solen, solen, solen! Och den blåa himlen. Och så ligger man inomhus och har så sjukt ont i örat och med feber i hela kroppen och drömmer vårfebriga drömmar om att gå utomhus utan vinterjacka...

Härligt att den äntligen är här iaf.

För övrigt tycker jag att det är trist att Matias Jonson blir avstängd ytterligare för den olyckliga smällen men det sjukaste är att matchen mot kalmar inte räknas efter den egentligen är omgång ett...eller hur var det nu? Minst sagt förvirrande hursomhelst... En annan sak som är trist är att jag INTE HAR NGN BILJETT TILL DIF-IFK på måndag. Det kan man faktiskt bli lite ledsen i ögat över men jag får väl bita i det sura äpplet och lyssna på radion i min ensamhet i hemmet. Det kanske kan vara trevligt på sitt sätt. Eller inte.

Men biljett till derbyt har jag iaf.

No comments: