Thursday, April 06, 2006

Förskolepersonal...

Jag har varit på den här förskolan som jag eventuellt ska jobba som vikarie på. Det är ju himla speciellt att sitta med en stund bara och barn som är lite blyga undrar vem man är och sådär. Jag är inte riktigt säker på att de tyckte att jag ställde "rätt" frågor till barnen eller sa rätt saker men jag ska iaf provjobba två dagar och få betalt för det så det är ju bra. Plus att jag kan ju jobba rätt mkt sen så då får vi väl se, det är ju nästan alltid ngn sjuk på en förskola.

Men annars händer inte mkt i mitt liv. Såg två filmer idag - Ray och Maria full of grace. De var intressanta. Såg Crash häromdagen också, jag är inte så säker på att den var värd den oscar den fick för bästa film men det är väl som det är och det är väl politiskt korrekt att prata om rasmotsättningar och sånt. Jag tyckte den var bra men inte så bra. Det har gjorts bättre filmer om man säger så...

Snart är det helg och den här helgen har jag ingenting inplanerat alls. Jag ställer alltid upp på en hemma-hos, det vet ni! Jag har ju fullt med tax-free-sprit hemma så det är bara att ringa så dyker jag upp... =)

No comments: