Wednesday, April 05, 2006

ont i magen

Idag har jag haft tid att cirkulera på lite bloggar, har hittat en del intressanta men jag orkar inte länka. Får gå omvägar för att hitta tillbaka till de igen. Jag har inte lämnat kommentarer heller fast jag vill.
Många gånger när jag läser människors bloggar känner jag bara poff i magen, det är ju mig hon/han pratar om, det är ju mitt liv. Och jag vill kunna skriva sådär öppet och ärligt. Idag har jag inte så mkt issues som jag haft i mitt liv tidigare men jag har fortfarande mkt för mig som inte är riktigt sunt.Och så sitter man där och känner sig som en looser för att man själv inte kan berätta allt. Fast varför skulle jag behöva göra det egentligen?????

2 comments:

Anonymous said...

Hej tjej!
Trevligt med fika igår!!
Men vi fårinte glömma vårat vg och vi vet vad som gäller öl öl öl jusst nu har jag inte så mycke klirr i kassan men vi får inte glömma att det är ett måste..

sarpo said...

Hej tjejen! Absolut, vi måste såklart fira våra VG! Med öl. Eller så får vi ses hemma hos ngn och dricka tax-free-sprit, det går ju det med... Hahaha!

Mitt land i maj! Vin, mat och övning! Vore astrevligt!