Friday, January 13, 2006

Amadeus repetition

Herregud va hemskt.
Nu ska vi sätta igång med Amadeus rep. Det är verkligen hemskt men jag tror att det är väldigt bra för min del eftersom jag inte alls har de kunskaper jag kanske eventuellt behöver. Jag vet att min praktik i vår använder sig av Amadeus och stina och alla charterbolags system och även båtsystem. Det kan bli lite läskigt men tanken är väl att man ska lära sig.

Vi har varit tvungna att byta ämne på vårat exarbete vilket var en stor ångest innan vi kom på vår nya idé. Men nu känns det faktiskt mkt bättre än innan för denna gången har vi ju en praktisk idé som vi kan se är möjlig att genomföra.

Min syster är här för två dagar men C. Det är jättetrevligt.

3 comments:

Elin i Björken said...

Det låter jättespännande. Berätta om er nya idé.

Studiomannen said...

Välkommen in i vardagen igen! Ha en bra helg!

sarpo said...

Vår nya idé går i stort sett ut på att göra en hemsida för volontärarbetare. Vad man behöver innan, under och efter sitt uppdrag.