Tuesday, January 10, 2006

Otroligt segt

Idag var fan den jobbigaste morgonen, mkt värre än igår.
Vi har just nu en tre-dagars-kurs i Projektmetodik. Det är inför vårat stora examensarbete som vi ska göra i grupp i vår. Det är ganska segt för hon som håller i det hela glömmer lätt bort att ta paus vilket gör att man börjar tänka på annat men det är ok ändå. Fram för allt blir jag väldigt sugen på att sätta igång nu! Vill ju verkligen att det ska bli så bra som vi har tänkt oss, vi har så många bra ideer.

På torsdag kommer syster + barn. Det ska verkligen bli trevligt. Vi ska åka till IKEA för det har de inte där de bor. Det ska bli trevligt. Jag och I bestämde ju att vi skulle åka till Barkarby för att se om vi kunde hitta ngt och jag har ju aldrig varit där men det blir ju efter lön ändå så jag kan tjuvkika lite och se om jag hittar ngt nu när jag åker till KK. Det blir nog bra. Jag vill ha en hurts till köket så att man får lite lådor. Vi har bara skåp i vårt kök. Ok, jag kanske är fånig men visst måste det finnas kökslådor???

Jag hatar mina skor. Det är ett par tunga, klumpiga, stora skor men de är så varma! Det är ett måste för mina stackars arma fötter och framförallt för att P hatar när jag vill värma mina fötter på hans varma ben. Vi får väl se till och skaffa den där katten så kan den ligga på mina fötter och värma mig när jag kommer hem! =)

1 comment:

vuxetbarn said...

Hej,
såg inte ditt andra inlägg förrens idag...ledsena att jag inte svarade...

Du har rätt i att det är väldigt skönt att "komma ut" även om jag nu känner mig så himla sårbar! Är så van att skydda mig bakom min tuffa yta...nu kan alla bara peka på mig och jag har inget försvar.

Även fast jag skulle kunna prata med mamma eller pojkvännen så förstår de ju inte helt. Min syster skulle förstå men hon vill inte prata. Därför är det så skönt att få utbyta synpunkter med andra vuxna barn, som du, eller ACOA.

Tack för att du ger mig din "input"
Kram