Tuesday, January 17, 2006

HIP

Det är sjukt mkt med resor hörrni, ska bara berätta det. Det är mkt man inte vet när man bokar om det som händer i bakgrunden. Sitter på Amadeuslektion och förstår inte varför man gör detta som man sitter och knappar in för att i Amadeus finns det inga svar. Det är ett uråldrigt system byggt på MSdos där man måste göra en hel del inputs men som ingen kan förklara varför man gör de, man gör bara det för att man ska göra det. Det kan vara jobbigt.

Igår var jag och tränade aerobics. Det var typ helt sjukt jobbigt, jag trodde jag skulle dö efter en kvart men när den kollapsen väl gick över kom jag in i nån typ av andra andning och då körde jag på. Det är gratisvecka på hallen där jag bor så nu jävlar ska det tränas. Idag tänkte jag gå och på torsdag och på lördag morgon och eventuellt på söndag morgon. Sen börjar det kosta och då blir det endast två gånger. Måste ju komma igån på allvar.

Nån som vet hur man håller sin motivation uppe?

3 comments:

Anonymous said...

Bra kämpat! var själv på träning igår med Storasystern och blev i princip helt slut.

Men jag tror vi jobbade på bra, för tränaren log väldigt stort varje gång han såg åt vårt håll.

Studiomannen said...

Motivationen ökar med kubiken om den träningsformen du kör med är KUL! Själv kan kan kaskadkräkas av bara tanken på att motionssimma. Således simmar jag inte för motions skull. Tycker du att aerobics är skitkul? Perfa - för då har du halva inne vad gäller motivationen. Och funkar inte vågen så tar du fram måttbandet...

Kör hårt!

sarpo said...

Jag tränade igår också, vattenaerobics. Det var verkligen skitjobbigt men mkt kul. Tror jag ska satsa på det i framtiden. Håller på att träna in mig nu under gratis-veckan så att kroppen börjar längta efter att träna även när man inte gör det. Så tänkte köra 4-5 pass den här veckan för att sen gå ner till 2 ggr/vecka när gratis tar slut.