Friday, February 03, 2006

Att göra en pudel

Bion igår var bra, det var trevligt att få komma ut lite bara.

Jag är lite stressad för T sitter och rycker i mig. Jag har lovat att följa med att köpa undisar nämligen. Men jag ville ändå bara skriva en rad eller två, fast nu när jag väl sitter här känner jag mig helt lost faktiskt. Vet inte alls vad det var jag skulle skriva.

Det är fredag och det är faktiskt jätteskönt. Det ska bli så skön helg också. Det gamla "girlie-gang" ska gå på stadsmuseet. Det ska bli riktigt trevligt. Tydligen är det en utställning om krogslagsmål. Vi får se hur de väljer att ta upp det, det finns ju ganska många sidor av ett krogslagsmål. Dels de som slåss är två sidor, dels de andra gästerna och dels restaurangen. Vi får väl se hur det blir.

2 comments:

Studiomannen said...

Hann du bli inblandad i nåt slagsmål i helgen då? :-D

sarpo said...

Inget slagsmål för mig i helgen, bara med min onda mage... =(