Thursday, February 02, 2006

Fyra istället för Sju

Fyra jobb som jag har haft i livet:
- vårdbiträde
- aktivitetsvärd i miniklubben på Fuerte
- Skiduthyrare på Branäs Fritidsventer
- Barnskötare
Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Star Wars
Sagan om Ringen
Titanic
Cry Baby
Fyra platser jag har bott på:
Huddinge
Corralejo
Älvsjö
Branäs
Fyra tv-serier jag gillar att titta på:
Lost
Vita Huset
Svenska dialektmysterier
Commander in cheif
Fyra platser där jag varit på semester:
Kreta
Lanzarote
Fuerteventura
Grönfjäll
Fyra hemsidor jag besöker dagligen:
www.nordea.se
www.ams.se
www.yahoo.se
www.hotmail.com
Fyra favoriträtter:
Röding
En hederlig köttbit
Pasta Carbonara
Soppor av olika slag
Fyra ställen du hellre skulle vara på just nu:
Corralejo
På en varm strand i ett varmt land
I en backe på min snowboard, susandes fram
I en hotellsäng med min kille


Fan va jag gillar listor. Denna är snodd från Lilla Ego. Feel free att göra en egen!

No comments: