Tuesday, February 07, 2006

nonsens

Sitter med STINA nu i skolan, ett bokningssystem för tåg. Det är rätt trist men systemet är väldigt lätt att boka i, inte som amadeus. En sak kan jag säga, vissa saker är mkt billigare än man tror. Tex att åka nattåg till Åre. I sittplats och det tar fem timmar, man är framme vid tre på natten och det kostar 500 kr enkel resa. Det är ju egentligen inte så dyrt för att åka och ha lite kul men å andra sidan kan man hitta billigare resor med bättre avgångstider och liknande.
Jaja, jag ska lägga ut fler tips här så ni vet hur ni ska åka... =)

Jag vill verkligen åka bräda! Jag och I har bestämt oss för att åka till Kungsberget över en dag. Det är ju rätt billigt också, det kostar bara 35o kr inkl liftkort. Helt ok tycker jag för att få lite bättre backar än i Stockholmsområdet. Jag längtar! Har inte åkt sen Branäs vilket känns helt sjukt men jag tror att det ska gå bra.

Är så avundsjuk på L som ska dra till Borneo i tre månader, hon åker om två veckor. Fatta, bara solsken och härlig frihet.

No comments: