Tuesday, February 21, 2006

Plugga, plugga, plugga

Har suttit kvar i skolan i ungefär två timmar (två gick åt till att snacka skit med P) och skrivit av mina anteckningar inför tentan i EU-kunskap. Jag känner mig helt tom i bollen och jag hann inte ens med allt för nu stänger skolan. Tentan är på fredag så jag har lite tid på mig men ändå. Phu!

Jaha, silver till damkronorna var väl väntat men det var ändå kul tycker jag. Och jag tror att mkt där också handlar om respekt för Kanada. De kanske inte vågar trycka på så mkt som jag tror att de skulle kunna.

Igår var vännen J över och fikade. Mkt trevligt måste jag säga! Har haft så mkt folk hemma de senaste dagarna efter den sjukt sociala helgen som var. Det har faktiskt varit väldigt intensivt känns det som men nu går jag in i lågsäsong. Dags för praktik igen nästa vecka. Burr, vem vet hur det går? Vi får väl se hur det går med bloggandet, det lär ju bli ännu mer stillastående. Måste skaffa mig en lägenhet där jag kan ha internet!

Vill avsluta med en STOR KRAM till alla som läser, känner att jag vill sprida glädje!

1 comment:

Studiomannen said...

...och den tog jag emot!

Kram!