Tuesday, February 07, 2006

Trött

Var tog den roliga, spännande, livliga tjejen jag var där ett tag vägen? Begravdes hon under måsten och borden och ångest och självhat? Vad är dealen?

Det här håller inte! Måste ta tag i mitt liv!

Idag har jag märkt skillnad av min träning. Det gör att jag blir lite glad. Jag vet inte om ni känner igen det här men när man är lite överviktig (som jag) och går så "slår" lixom låren ihop med varann när man går. Idag har jag märkt en förändring! De slår inte så förbaskat mot varandra, jag har alltså lyckats minska de i omgång på ngt vis. Jag tror att det är utfallen på body pumpen, det måste vara det.

Måste köpa present till min darling, han fyller ju ändå trettio. Nån som har nåt bra förslag? Gärna inte så dyrt. Vad skulle ni bli glada av?

2 comments:

Studiomannen said...

Jag kan tänka mig ett antal lämpliga saker:

1. sprit i form av konjak/virre
2. ett dyrt smarrigt vin (för er att dela på till en middag)
3. en överraskningsresa över helgen (ta Finlandsbåten!)

detta ovan kostar inte så hiskligt. Dyrare alternativ finns ju. Jag är en prylbög iaf. Mobiler, datorer, bilar, typ...

sarpo said...

Jag är lite sugen på ett resealternativ, kanske köpenhamn? Det är rätt billigt att åka tåg har jag märkt. En kryssning är förstås också ett alternativ, det är ju iaf en resa för bara oss två då isåfall. Hmmmm.. jag får fundera. Bra ideér! Tack för tipsen.