Monday, February 20, 2006

Studentliv

Var tog det där studentlivet vägen egentligen? Det ska vara så kul och så mkt fest och så mkt spännande möten... Jag tycker mest att det är ekonomisk kris vilket i sig innebär att man måste sitta hemma mer eftersom man inte har så mkt pengar. Däremot så har man förstås träffat en del intressanta människor.
Men nu är det bara några månader kvar vilket känns helt sjukt. Faktiskt.

OS fortsätter i fin form för sverige. Kul att det går så bra på längden, det hade jag faktiskt inte alls trott. Och det är mkt kvar. Och fantastiskt roligt att det går så bra för hockeydamerna! Hur kul som helst att vara det första laget som slår USA nånsin även om jag tror att det tar slut här. Men det är minst silver och det är ju sjukt bra.

2 comments:

Studiomannen said...

Yeeehaaa!

Tjejerna vann ett silver helt klart! Uppskattar speciellt att förbundskaptenen hade den goda smaken att ta med 2 tjejer från Brynäs, Joa och Nanna.

Ja jag vet - jag är en addict.

sarpo said...

Tjoho va bra!