Friday, August 04, 2006

fredag!

Hurra, hurra, hurra! Det är så skönt att det äntligen blir lite ledigt! Att äntligen få sova lite! Jag vill verkligen bara hem till min säng, inte kul alls att gå upp i morse. Ögonen vägrade nästan öppna sig och kroppen var sjukt tung.
Jag tror att väder och den här sommaren utan semester, direkt på ett 8-17 jobb efter att ha pluggat med lite hipp som happ-tider kan vara orsaken till mitt tillstånd.

Hursomhelst så sitter jag i kö till SAS för att en kund stavat ett namn fel och jag måste veta om det är ok att skicka iväg de ändå. Inte kul. Annars måste jag göra om precis allt en gång till och boka in en ny hyrbil. Inrikes brukar det inte vara några problem men man måste ju veta säkert. Dessutom har jag redan bokat in Fly Me och där går det ju inte att ändra om det skulle vara så att det inte är okej. Nej, usch, nu fick jag ångest.

Jaja, jobbet går vidare. Idag har jag tio pers på kö med biljetter som ska ut, det måste ju betyda att jag gör mitt jobb...eller?

FAAN va jag längtar till min nya lägenhet!!! Var och köpte gardiner på Hemtex-rea igår, jag köpte tre stycken för de var sjukt billiga. Jag vill sätta upp de på en gång men det går inte. Dessutom vill jag handla andra saker till mitt hem, men det är så idiotiskt eftersom vi faktiskt ska flytta och det är ju bättre att ta det efter flytten i så fall.

3 comments:

Studiomannen said...

Flytta är ett straff men det blir bra. Imorgon ska jag sitta inne och försöka se dig i bild på matchen. För du ska väl dit och se Henke göra hattrick? ;)

sarpo said...

Peter, jag ska inte det tyvärr. Eller tyvärr och tyvärr, jag har ju inte någon större lust att se på laget i mitt hjärta när de spelar som små as. Jag är fanimig förbannad på svensk fotboll, vad är det för fel?
Och vad är det för fel på djurgårn? sluta säg att "vi har ett så pass bra lag att vi ska vara med där uppe i toppen". Jaha, och varför är ni inte det då???? Någonstans är ju felet. Nej, avgå Jonevret och skaffa in lite klasspelare så ska vi nog se att det löser sig!

Studiomannen said...

Det har ni ju för fan! Kan bajen leda allsvenskan med den truppen kan du lugnt räkna med att det finns flera lag som slåss om titeln i år....