Tuesday, August 22, 2006

Retorisk fråga

Hej, imorgon ska jag börja på min retorik, det känns ju helt avlägset och mkt absurt. Hur fan hade jag tänkt att jag ska hinna det med alla mina övertimmar som väntar?
Jaja, det går nog bra. Det ska bli kul samtidigt, det är ju ngt jag velat läsa länge nu!

Funderar verkligen på att bli gravid i vår eller sommar. Det skulle passa mig alldeles utmärkt rent jobbmässigt. Jag måste ju komma in i jobbet innan jag kan vara ledig. =)

Idag fick jag ett jättetrevligt mail från en kund. Jag gjorde fel på en bokning så det blev en lite dyrare biljett och då har vi lovat att stå för merkostnaden och sen har jag gjort allt jag kan för att varje gång han ringer vara så trevlig och tillmötesgående och sådär som möjligt. Och idag fick jag ett mail som sa att han tycker att mit bemötande varit exemplariskt och att han ser fram emot fortsatt samarbete. Typ. *phu* Jag trodde att vi kanske skulle förlora kunden där ett tag men nu verkar jag ligga på plus minus noll, kanske tom lite plus. Hurra för mig!

1 comment:

Anonymous said...

Heja heja!! Sug åt dig, det är du värd!