Wednesday, August 30, 2006

Kräftskiva på jobbet

Det är vad vi ska ha idag. Jag känner mig inte direkt laddad om jag ska vara helt ärlig. Inte alls sugen på ngt dylikt idag. Men men, man får väl offra sig för den goda kamratandan. Typ.

För övrigt är jag inne i en svacka på jobbet nu. Jag tycker det mesta går fel och att jag måste fråga en massa saker hela tiden och så är jag helt osäker på vad jag gör, varje gång det ringer (ok, inte varje gång för det ringer ju hela tiden) tror jag att det är ngn kund som ska skälla på mig för att jag gjort fel eller liknande. Inte kul. Men det är nog bara en tillfällig svacka.

Det kommer att gå över. Det måste det göra.

Nu är iaf resan med kontoret klar! Det blev ngt så exotiskt som Innsbruck. Där har jag aldrig varit. Men jag är bara glad för att det blir en resa och att jag får hänga med öht! =) jag hade nog kunnat åka lite var som helst.

3 comments:

Anonymous said...

Det går över!! Det är klart det gör.

Anonymous said...

Håll ut!!! Alla har vi en svacka! Hör av dig, kanske vi kan leka nästa vecka?
Kram

Anonymous said...

Hej på dig kompis.

Det kommer att gå över, it always does :)

Jag har ju tappat min telefon, med ALLA nummer.. så, jag har inte riktigt kunnat ringa dig. Men, jag är i stan igen och jobbar på Koh phangan :D tjohoo! så jävla skönt. Men, det kan vi ta mer när vi ses - för det måste vi verkligen göra snart!
KAn inte du smsa ditt nummer till mig, har fortfarande mitt gamla (kunde behålla det-pjuuh)

Sköt om dig.