Wednesday, August 09, 2006

Morden i Midsomer

Jag, P och mor bänkade oss framför Morden i Midsomer igår. Det är ju verkligen en gammal kär favorit som betyder sommar! Jag såg första avsnittet och det var verkligen inte i samma klass som det varit tidigare, så både jag och P blev lite besvikna och sen har vi inte kunnat se de avsnitt som varit innan igår. Men igår kändes det som vanligt igen, ett mkt bra avsnitt tycker jag! Men var är DI Scott? Att han har slutat har jag ju helt missat. Är det ngn som kan reda ut begreppen för mig??

Innan dess hjälpte jag mor att slänga kläder, papper, saker och övrigt i källaren. Att det aldrig tar slut! Jag fattar inte. Jag har gått igenom den där jäkla källaren fyrtiåtta ggr och ändå finns det hela tiden lika mkt mer att gå igenom. Jag längtar verkligen tills hennes flytt blir av. Och tänk va mkt skit hon har haft i sitt hus i alla år.

Hursomhelst, jobbet går vidare. Jag har kommit över den värsta ångesten för mitt fel häromdagen. De tar det med jämnmod här verkar det som så nu känns det bättre. Men jag fasar för den dagen vår chef kommer tillbaka.

1 comment:

Anonymous said...

hej,

jag skrev just en kommentar i idas blogg om att ni kanske vill komma hit på middag i nästa vecka. vad sägs?

och oroa dig inte för jobbet, som de säger, alla gör misstag. kram!