Monday, August 14, 2006

Lars Winnerbäck

Fantastisk konsert i lördag! Men inte ett ord i varken City eller Metro.... *hmpfh*

För övrigt kan jag säga att de här terrorhandlingarna i London påverkade mitt arbete ganska rejält i veckan. Alla våra resenärer som skulle dit/åkte via london eller liknande ringde stup i kvarten och frågade hur de skulle göra. Och vi kunde förstås inte svara på det men gav de den lilla information vi hade. Vilket inte var särskilt mkt faktiskt. Plus att det bara rullade på och rullade på. Ingen rast och ingen ro.


Fan, det händer så jävla mkt här hela tiden, det är så mkt att hålla reda på. Jag hinner inte riktigt med. Jag vill ha semester! Jag har funderat på en massa sätt att få semester på men kommer inte på ngt bra. Jag har funderat på att bli gravid, haha...

1 comment:

idasol said...
This comment has been removed by a blog administrator.