Tuesday, August 08, 2006

Tystnad

Det är så tyst här borta på min kant säger mina kollegor, de är oroliga att jag har gjort fel. IGEN. Jag har nämligen gjort två riktiga slarvfel den senaste veckan, vilket leder till att vi måste stå för en del av kostnaderna. Pinsamt! inga stora summor som tur är men det känns ändå så jävla dumt. Jag är så arg på mig själv. Men de har varit jättesnälla och sagt såna saker som "alla gör vi fel, det kan hända den bästa" och sånt. Tom han som skulle kunna gå i taket var asgullig. Men de kanske såg hur ledsen jag blev.

Tänk om man blir av med jobbet? Usch, kan man bli det bara sådär? Klart man kan iofs, man kan alltid sparka ngn om det går att bevisa att denna person inte skött sitt jobb. Och det kan de ju bevisligen göra så hmmmm....

Nej, inga negativa tankar nu! Allt går ju som på räls i mitt liv just, med bostad, nya jobb och liknande så det kan bara inte sluta såhär.

No comments: