Monday, August 21, 2006

Vilken helg

Helt utmattad kommer man till jobbet och orkar inte tänka men det handlar bara om att tänka hela tiden här. Det orkar jag inte idag.

I fredags var det agentfest på Anglais, hur kul som helst. Eller jag vet inte om det var så kul men jag blev jävligt full iaf. Och deras frukost!!!!!!! Herregud va bra! och den var öppen till två, helt fantastiskt faktiskt. Så efter ca fyre-fem tim sömn var det dags att åka till mor och home-styla hennes trädgård inför visningen. Helt slut och bakis var det bara att sätta igång och kratta, räfsa, plantera och sköra skottkärra. Det blev jättefint. Sen blev det vin till sena kvällen och en promenad hem. somnade kanske vid ett, upp igen vid åtta för att hjälpa mamma med flytten. Herregud, va jag var trött igår kväll. Och ändå kunde jag inte somna. Så jävla typiskt. Och jobb-ångesten växer och växer för varje söndag. Det är sjukt jobbigt att gå till jobbet men när jag väl är här är det inte så farligt.

1 comment:

Studiomannen said...

Jag som är ointresserad av min trädgård i vanliga fall. Bakis: no thanks...
:-D

Skallebank!