Thursday, August 24, 2006

Träna

Jag måste hitta ngt sätt att bli piggare. Jag har verkligen blivit helt försoffad och trött på senaste tiden. Det är det här med att jag gick direkt på att jobba efter skolan, att jobba så långa dagar när man är van vid halvdagar, att sitta över var och varannan dag, ingen semester och tja, allt på en gång lixom. Men jag ska börja träna igen. Av träning får man energi, det vet ju alla. Så idag ska jag gå på Body Pump och på måndag ska jag vattengympa och sen tänkte jag träna fredag morgon och sen flyttar jag i helgen så då är det hej då Huddingehallen. Jag har inte bestämt mig för om jag ska träna på SATS Telefonplan eller Västertorpshallen. Men de senare har bra tider och jag tror att det kanske kan vara lite billigare. Vi får se vad mor tycker också, det är ju alltid trevligare att träna när man är två.

Och sen kommer ju det här med Retoriken också. Jag var på uppropet igår, jag blev alldeles upplivad! Det känns som att det kommer bli kul. Men jag ska läsa typ 150 sidor tils på tisdag. Hur ska jag hinna med det? Jag har inte ens böckerna!

2 comments:

sarpo said...

Minna, ja hej, de har hur mkt pass som helst. Du kan ju också komma och träna med oss!

För övrigt två saker:

ett) viking buffe kostar 221 och måste betalas innan avresa. för du över det till mig eller ska jag lägga ut så länge?

två) vill ni åka och storhandla med oss så snart vi blivit installerade i nya lghten?

sarpo said...

Minna, det är lugnt. Känn ingen stress över flytt, du får komma över ngn annan dag och hälsa på i värsta fall. Vi "räknar" ju egentligen inte med dig ändå, efter din egen utsago om din svaghet... =)

Hej, klart vi kan gå in på IKEA också. Jag har en hel lista på småsaker som jag vill ha därifrån. typ skohylla och sånt. Men storhandlingen är nästan det mest primära!

Ang kryss: Betala när du kan helt enkelt. Det är den 22sep, det är klart för alla inblandade va?