Wednesday, August 23, 2006

Hepp

Jag sitter här och tänker på mitt stundande tandläkarbesök. Nästa vecka är underbar! Jag har tagit ledigt mån em för jag ska till tandläkare och så är jag flyttledig på fredag. Lovely! Inte så kul att göra rotfyllning förstås men det ska bli så jävla skönt att ha 1 ½ dag ledigt i samma vecka! Jag har kommit på att jag kan gå tidigare för gyn, läkare eller lite vad som helst om det är ok med mina kollegor de dagar jag har Retorik. Vi får väl se.

Jaja, hur som helst så är livet inte särskilt kul just nu. Regnet det öser ner, jobbet är mkt, jag sitter över var och varannan dag och jag är så sjukt trött precis hela tiden. På ngt sätt tror jag att mitt liv ska bli skitbra efter flytten men det är ju störtlöjligt. Vad skulle bli bättre av de ovanstående sakerna bara för att jag har flyttat?

No comments: