Thursday, August 03, 2006

hipp hipp

Det börjar verkligen märkas att semestrarna är över. Dels på att T och D inte mailar lika mkt som vanligt och dels på telefonen. Och även på pendeltåget.

Usch, jag ska boka in en man som har bokat med en annan och hon gav ett mkt bättre pris än vad jag kan ge honom idag. Inte alls kul faktiskt.

Jag känner mig helt slut som människa, jag orkar ingenting och huvudet är helt fullt av bomull. Jag orkar inte umgås med ngn men man kan ju inte vara helt asocial hela tiden men nu börjar jag känna att det kommer till en gräns. Jag orkar inte göra ngt varje kväll när jag ska jobba 8-17 varje dag. Och det känns som att jag är uppbokad hela tiden, framförallt nästa vecka. Men det blir nog bra i slutändan. Dessutom ska jag ju börja plugga också sen, då kommer jag ju dö om jag ska umgås. Kära vänner, jag förbereder er redan nu på att jag kommer försvinna typ i höst.

2 comments:

Studiomannen said...

Nä - du kommer att sakna oss. För att inte tala om vad vi kommer att göra...

Anonymous said...

så länge du e glad och mår bra gör jag de
kram