Monday, September 11, 2006

Förkylningstider

Jag och IM sitter här mitt emot varandra och snörvlar, snorar och hostar. Japp, vi har gått och blivit dunderförkylda. Så jävla trist. Man tappar ju sugen på ungefär allt här i livet när man inte mår toppen.

I lördags var jag och T på grymmaste agentfesten hittills, om jag får säga så. Malmö Aviation hade bankett efter genomförd fotbollsturnering. Det var rätt intressant, man kom dit och klev in där på gräset nere på plan. Lite annan synvinkel än man är van vid. Sen gick vi in i spelargången och pressrummet där vi minglade och drack lite cider. Sen var det final och Lasse Kinch var kommentator/speaker. Det var intressant, vi tog i hand. Efter finaldramatik med straffläggning som vanns av Luftfartsverket åkte vi buss till Bromma Flygplats. Där fick vi massor av god mat och massor av dryck. De hade dukat upp fem-sex långbord i avgångshallen, så det var rätt intressant. Vi åt och drack, framförallt drack tror jag, och sen var det lite underhållning och dans och ja, det var faktiskt riktigt kul. Sen gick det en buss kl 01 in till stan. Vi kände att vi inte var riktigt färdiga ännu så vi hoppade in i en taxi till Kvarnen, där var det kö. Vi gav upp och gick till Snaps istället. Det var jättekul. Jag råkade träffa på min vän J på vägen, det var intressant. Jag var full, jag tror att hon var nykter. Haha, hon skrattade gott åt mig iaf.

Men igår var det dags att komma ner på jorden igen. Lagom slö låg jag på soffan hela dagen. En enda liten avstickare gjorde jag. Jag lokaliserade vår tvättstuga.

No comments: