Thursday, September 07, 2006

Trött på all skit

Just nu känns det som att det bara är en massa skit här på jobbet. En person här känner sig helt överkörd och en person är hemma och är sjuk. Kunder ringer och hittar på en massa skit, de ringer och vill ändra och ja, det är mkt nu helt enkelt.

Har haft två dagar "riktig" retorik. Det känns faktiskt mkt kul måste jag säga. Just det här att man tänker och funderar och diskuterar runt en massa intressanta saker, det tycker jag är roligast av allt. Nu har vi uppgift till nästa vecka att hålla en berättelse och till den ska vi skriva ner vårt Intellectio - dvs, förberedelsestadiet inför talet, samt en reflektion över ett begrepp inom retoriken. *phu* Jag ska sätta mig i kväll och skriva och fundera och sen är det ju snart helg. Det blir nog bra.

För övrigt ska jag på en kul fest på lördag, hoppas jag iaf. Det är ett flygbolag som har fest på hemlig ort. Kan bli kul!

No comments: