Tuesday, September 12, 2006

Södertörn

Sitter på Södertörns Högskola. Ska snart hålla min berättelse om hur fel det kan bli fast man tänkt rätt från början. Det ska inte bli kul för jag har inte övat ngt för fem öre. Jag har varit sjuk i tre dagar och därför inte orkat ta tag i nånting över huvud taget. Det är klart att jag borde kanske ha satt mig in i saker och ting tidigare men jag hade inte tid eller lust och tänkte att jag har ju gott om tid. Så ska jag inte tänka nästa gång, helt klart. Jag har inte tid med att vara sjuk! Jag har inte råd heller för den delen. Jag måste jobba. Men å andra sidan får jag tillbaka 500kr på nästa lön för tandläkaren så det är ju iaf ngt.

Jaja, nu får jag ta tjuren vid hornen och acceptera mitt öde. Jag kommer nog inte få godkänt på den här kursen, det börjar inge bra iaf....

1 comment:

Anonymous said...

Hur gick det?