Monday, September 25, 2006

Helsinki

Jag blir så sur. På båten betalade jag med kort hela tiden. Det jag inte visste var att de drar i efterhand från kontot så jag hade ju kunnat shoppa hur mkt som helst i Helsinki! Det fanns en massa fina tröjor tex på Säppälä eller vad det heter. *grr* Nu måste jag ju åka tillbaka bara för det! Jag handlade endast en topp och ett par örhängen. Mkt trist. I shoppade järnet, en massa roliga saker. Parfym, tröjor, örhängen, fat och jag vet inte allt. Ah, well, sånt är livet.
I övrigt var det en mkt trevlig tur även om jag inte rekommenderar C-hytt under bildäck längst fram i båten till ngn. Det var väldigt jobbigt för en båträdd person som jag, speciellt på vägen hem då det var motvind. Sov inte mkt kan jag säga.

Igår när jag kom hem låg jag och tittade på Idol-repriser hela förmiddagen, intressant. Jag hade ju så fullt upp förra veckan att jag inte såg ngt att programmen men nu vet jag.

Och idag ska jag skaffa internet hemma!!!!!! det ni!

No comments: