Friday, September 15, 2006

KLUR

Det är mkt att tänka på såhär på en fredag. Har jag fakturerat alla som ska faktureras? Har alla biljetter som måste vara framme nästa vecka gått iväg? Har jag gjort allt som är akuta resor innan helgen?

Ja, det är ungefär det jag håller på med nu. Men jag är helt oangagerad och orkar inte ta tag i saker och ting. Jag sitter och frågar mig helt andra saker, som tex ska jag skaffa internet hemma? Digital TV? SPA-resa, kan det vara ngt? Hur mkt pengar har jag? Ska jag köpa skivor på CDon? Vad ska jag handla i Helsinki?

Ja, ni fattar.

Nästa vecka är jäkligtfullspäckad för mig. Det blir så när både tisdag och onsdag går till retoriken, då räcker det med att en dag till blir bokad så är hela veckan full känns det som. Men nästa vecka är iofs extrem, då har jag ngt varje kväll. Dessutom är jag uppbokad ända fram till sista helgen i oktober, det är ju ännu värre. Tyvärr vänner, vi kan eventuellt umgås i november. Men inte närsomhelst för 1. helgen 11-12 är full, 2. en helg är vikt för Masai så det blir lite sisådär med lediga dagar.

Man är väl populär... tydligen... =)

No comments: