Friday, September 29, 2006

Utmaningen

Fick en liten utmaning av Peter Käck, som jag iofs gjort tidigare men en utmaning är en utmaning! =)

4 jobb jag haft: jag har varit barnflicka i en svensk/dansk familj, barnskötare, skiduthyrare i Branäs, Värmland, och aktivitetsledare för miniklubben på Hotel Oasis Dunas på Fuerteventura.
4 filmer jag kan se om och om igen: Jag kan se Star Wars hur många gånger som helst (och vill gärna se trean igen!!!!! den har jag bara sett en gång på bio!), jag har sett Cry Baby med Johnny Depp typ en miljard gånger, Dirty Dancing kan man ju också se hur många gånger som helst ("nobody puts Baby in a corner!") och i brist på fantasi Sagan om Ringen-trilogin.
4 städer jag bott i: Stockholm, Corralejo, Branäs, ja, det var nog det... kanske ska göra om det till förorter jag har bott i: Älvsjö, Huddinge, Älta och Hagsätra.
4 TV-serier jag brukar titta på: Vita Huset, Lost, Midsomer Murders och House (har ju precis börjat iofs).
4 platser jag vill besöka: New York (en resesäljare som aldrig varit NY, helt galet!), Jordanien, Nya Zeeland och Sydamerika i största allmänhet
4 typer av websajter jag besöker dagligen: blogspot.com, google.se, reiseauskunft.bahn.de, yahoo.se
4 favoriträtter: Tacos, pasta med rökt skinka, gorgonzola, ärtor och champinjoner i grädd-sås, couscous-sallad med massor av bönor, sallader, tomat, gurka, morot och massa, massa curry och en kall sås till, mammas korvgryta
4 ställen där jag känner mig bekväm: Soffan, Hemma överhuvudtaget, i DIF-klacken och med mina allra bästa vänner
4 som jag utmanar: Det får väl bli Ida, Minna, Jenny och varför inte Lilla Ego.

Haha, det var väl fantasifullt.

No comments: