Friday, September 29, 2006

Lite lagom sådär...

I början av veckan hade jag jättemkt att göra men igår och idag har det varit rätt lugnt. Vilket varit rätt skönt eftersom det har kommit in en hel massa krångel och ombokningar och kunder som är förvirrade och bokar fel och tja, ungefär allt möjligt.

Jaha, men nu är det äntligen helg. Åååååhhh, vad det ska bli skönt. Vi ska till landet och jag har sett fram emot det så länge nu. Jag ska sova, plugga ikapp mig och promenera i skogen, gå ner till vattnet och bara mysa. Fy fan va jag älskar skärgården! Jag måste skaffa mig ett eget hus så fort jag får en fast tjänst. Igår sa en här att "det kommer att lösa sig för dig", vi får väl se vad det betyder. Det är ju alltid en balans mellan hur många kunder man har (gärna stora) som skjuter in våra pengar så att vi kan ha ett visst antal anställda. Det skulle ju vara guld om vi kunde få in lite nya kunder så vi kunde anställa en till (gärna nästa september när Pia som jag vikar för kommer tillbaka...) så att det kan bli jag! =)

No comments: