Tuesday, November 07, 2006

För övrigt...

Måste jag bara säga att vilken nervpärs det var i söndags.
Jag har ju hela tiden sagt att DIF måste lägga sig om det skulle hänga på de att Gnaget skulle vinna guldet. Det gjorde de inte men som tur var gick det ju vägen ändå. Fy fan va extra skönt att AIK vann med 3-0, det spelade ju lixom ingen roll. Haha, jag kan skratta gott åt det... Säsongen räddades ju helt klart bara på grund av detta.

Dessutom ska det bli intressant att se hur djurgårn kommer ut som lag nästa år utan att ha spelat Royal Leauge. Om de kan köra sin fysträning och inte så mkt boll. Jaja, det blir intressant.

2 comments:

idasol said...

Ja, det är verkligen sant att hela säsongen blev räddad för att DIF förlorade sista matchen... Det var en ganska konstig känsla att höra att Dembo blev skadad (på sportradion) och känna att "ja! vad skönt! in med wahlström!" och hur de beskrev att hela dif-klacken hade jublat när elfsborg gjorde mål. Jag jublade också hur mycket som helst.

Eh... såg förresten att du hade skrivit att masai är på söndag...? Men det var bara tryckfel antar jag för visst är det på lördag??

sarpo said...

ja, hej, klart att masai är på lördag. My bad.