Monday, November 27, 2006

Måndag morgon...

...sjukt jobbigt att helgerna går så snabbt. Jag vill vara ledig! På måndag är jag iofs ledig, ska faktiskt bli helt sjukt skönt. Imorgon har jag genrep på mitt extal, ngt jag försöker förtränga eftersom jag inte alls är vän med mitt ämne eller hur jag ska lägga upp det. Det får helt enkelt bli som det blir.

Samefesten var trevlig. Inte så mkt till fest dock eftersom vinet var försenat och det varken jojkades, sjöngs eller dansades. Det visades bilder på Fatmomakke och Skansen men i övrigt var det inte så mkt mer. Men blodpalten och köttet var asgott så det vägde helt klart upp! Och mor köpte en tavla målad av en samisk kvinna som hade testamenterat sitt hela liv till sameföreningen.

Igår var jag på massage. Lovely!

2 comments:

Anonymous said...

Hej på dig! Längesen jag var här, hur mår du? Jag undrar, var var du på massage? Letar efter någonstans att gå, några tips? Kramar

sarpo said...

Hej du, jag och en kollega brukar gå till Åhlens Dagspa. Det kostar ca 425 sek för en halvtimme och 650 för en timme. Helt ok.
Men om du har flexibla tider och så skulle jag tipsa dig om att gå till Elisabetskolan på St Paulsgatan. Mycket bra pris och eleverna är väldigt duktiga. Men det är lite bökiga tider, typ kontorstider.