Friday, November 17, 2006

tjallamalla

Jag fattar ingenting. Den här veckan har varit typ helt sjukt lång. Den har verkligen varit mkt längre än en vanlig vecka. Den senaste tiden har ju annars flytit förbi i rasande takt men nu helt plötsligt så går det i slow motion. Är det november tror ni som gör det?

Jaja. Skulle ju gå på bio igår. Av det vart det intet. Istället hängde jag på min kollega IM till stan för hon skulle köpa saker till sin resa (studieresa till Filippinerna, nej jag är inte avundsjuk!) och då svängde jag in på Debenhams för det stod att det var 50% på alla barnkläder. Tänkte man kanske kunde julfynda. Men det fanns inte ngt som föll mig på läppen. Däremot var det rea lite överallt annars också, dam- och herrkläder, inredning, täcken osv. De ska ju lägga ner efter nyår så de vill väl bli av med allt. Så gå dit människor! Jag fyndade!

No comments: